У Helsi заявили, що поліпшили контроль над обліковими записами для пацієнтів. Після скандалу з фейковими записамиadmin25.05.2023Телеком/ІТ/Медіа У Helsi поліпшили контроль над акаунтами користувачів (Фото:Пресслужба Helsi) У медичному сервісі Helsi заявили, що поліпшили контроль над обліковими записами для пацієнтів. У медичному сервісі Helsi заявили про поліпшення контролю для пацієнтів за їхніми медичними записами в застосунку. Про це йдеться в повідомленні компанії. Продаж Helsi. Найбільший телеком-оператор купив частку у медичному сервісі «Додатковий функціонал прискорить контроль пацієнтами власних прийомів. Запланувавши прийом, отримавши направлення до вузькопрофільного фахівця або чергову бустерну дозу, пацієнт отримає повідомлення з чітким повідомленням про запис, щойно внесений лікарем», — зазначив СЕО Helsi Євген Донець. Тепер користувачі сервісу одразу отримують сповіщення про заплановані та завершені прийоми у лікаря. Ця функція допоможе своєчасно отримувати інформацію про прийоми та ще ретельніше контролювати, що відбувається з медичною карткою пацієнтів та їхніх дітей. Наразі на ринку України працює 35 медичних інформаційних систем, які дають змогу лікарям вносити записи про пацієнтів в електронну систему охорони здоров’я. «Тепер Helsi запускає push-повідомлення — пацієнту не потрібно стежити за історією своїх прийомів, він отримує інформування про створені записи», — зазначають у компанії. За даними Helsi, більшість записів про фейкові прийоми лікарі внесли внаслідок вакцинації, виписаного направлення або рецепта. Оновлення сервісу передбачають чотири автоматичних push-повідомлення в застосунку: про запланований прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини та про завершений прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини. Читайте також: Медичний сервіс Helsi створив спостережну раду на чолі з президентом Київстару Також у застосунку з’явилася можливість поскаржитися на прийом. Щоб відстежити прийоми своєї дитини, потрібно зареєструвати її в застосунку як пов’язану особу. Тижнем раніше користувачі медичного сервісу Helsi почали масово скаржитися на появу в їхніх акаунтах записів до лікарів, яких не було. Источник Rate this item:1.002.003.004.005.00Submit Rating No votes yet. Please wait...