Книжки від співзасновника LinkedIn Ріда Гоффмана про співпрацю з ШІ та створення стартапів

Книжки від співзасновника LinkedIn Ріда Гоффмана про співпрацю з ШІ та створення стартапів - INFBusiness

Як ефективно співпрацювати зі штучним інтелектом – та як вдало масштабувати компанію? Серійний підприємець та співзасновник соцмережі LinkedIn Рід Гоффман випустив книги на кожну з цих тем. Редактор-засновник Forbes Ukraine Володимир Федорін – про найцінніші ідеї в книжках Гоффмана

Головні матеріали Forbes Ukraine. Раз на тиждень на вашій пошті.

Дякуємо за підписку Підписатися

У компанії з ШІ

Impromptu: Amplifying Our Humanity Through AI 

Можливо, завтра, а скоріше, післязавтра штучний інтелект захопить світ. Ця ймовірність не означає, що ми маємо ігнорувати його поточні, далекі від досконалості версії.

Учасник так званої PayPal-мафії Гоффман підтримав лабораторію OpenAI на початку проєкту. Це надало йому доступ до просунутих версій GPT ще до їхнього «виходу у світ». Результатом стала книжка «Імпровізація: посилення нашої людяності через ШІ», яку Гоффман випустив за день до релізу GPT-4.

Травелог Гоффмана складається з 10 глав, присвячених освіті, креативності, юстиції, журналістиці, трансформації роботи та іншим галузям або проблемам. Кожна глава – це розповідь про вже наявні випадки застосування, діалоги з GPT-4, що не тільки демонструють здатність ШІ до змістовної співрозмови, а й є цікавими самі по собі, та роздуми автора про обмеження, ризики та можливості, що несе для відповідної сфери нове покоління алгоритмів.

Подорожі з Рідом. Дві книжки від співзасновника LinkedIn Ріда Гоффмана – про співпрацю з ШІ та створення стартапів від A до Я /Фото 1

Impromptu: Amplifying Our Humanity Through AI

ШІ – у цьому немає сумнівів – революціонізує сферу освіти. 71-річний професор Техаського університету Стівен Мінтц бачить у ChatGPT платформу, яка «глибоко змінить навички, що цінуються зараз більш за все». Але для нього це не привід панікувати. «Якщо ChatGPT може робити щось настільки ж добре, як людина, то нам не варто дублювати ці здібності, маємо їх перевершити». На думку професора, люди зможуть процвітати поруч із ШІ, якщо зосередяться на 1) пошуку найкращих питань, 2) набутті знань або навичок, які не є присутніми у «тренувальних даних», на яких навчаються ШІ, 3) переведенні інсайтів у дії.

Зволікати з пошуком свого місця у світі з ШІ небезпечно. «GPT стане наступною технологічною платформою – за масштабом схожою на інтернет і, дуже можливо, ще більшою, – на якій світ розбудує мільйони застосунків, інструментів та послуг, – пише Гоффман. – І це станеться швидко».

У роботі із GPT-4 Гоффман радить дотримуватися трьох принципів. Ставтеся до нього як до студента, що допомагає в дослідженнях, а не як до оракула, котрий знає все. 

Уявляйте себе режисером, а не столяром: ШІ не фізичний об’єкт, що генерує передбачуваний результат, це актор, з якого ви маєте «витягнути» найкращу гру. 

А третій, найважливіший, – просто спробуйте це!

У компанії з фаундерами

«Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу», Рід Гоффман, Джун Коен, Дерон Тріфф

Якщо ви починаєте щось нове і люди не називають вас божевільним, то ви, ймовірно, мислите недостатньо масштабно, каже одна з героїнь цієї книжки Лінда Роттенберг. Лінда очолює Endeavor – організацію, що створює підприємницькі спільноти в усьому світі.

«Майстри масштабування», що їх публікує в Україні видавництво «Лабораторія», свідчать про те, що Гоффман – справжній майстер з масштабування своєї спільноти. Разом зі співавторами «Майстрів» у 2017 році він запустив подкаcт Masters of Scale. З того часу Гоффман записав понад 380 епізодів із підприємцями, що створили великі компанії, – від Білла Гейтса до Говарда Шульца зі Starbucks, від Брайана Ческі з Airbnb до Мелані Перкінс із Canva.

Подорожі з Рідом. Дві книжки від співзасновника LinkedIn Ріда Гоффмана – про співпрацю з ШІ та створення стартапів від A до Я /Фото 2

«Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу», Рід Гоффман, Джун Коен, Дерон Тріфф

«Майстри» – дистиляція сотень годин розмов із видатними бізнесменами та посібник з побудови унікальних компаній з нуля. Гоффман наголошує на тому, що більшість успішних стартапів, які він описує, починалися менш ніж із $5000. Глави організовані навколо переламних/проблемних ситуацій, з якими стикається майже кожен підприємець.

Як отримати зиск від нескінченних «ні», коли шукаєш інвесторів під свою ідею? (Гоффман: «Навчіться відрізняти змістовні «ні», що допомагають скоригувати ваш план, від скептичних «ні», що дозволяють переосмислити масштаби своєї нагоди. Ледачі «ні» треба просто ігнорувати і якнайшвидше рухатися далі».) 

Чому перш ніж масштабувати бізнес, треба робити те, що не масштабується (як зробив Ческі, коли познайомився на початку бізнесу з усіма своїми клієнтами в Нью-Йорку)? Як відрізнити велику ідею від такої, що всім подобається, але не має потенціалу для масштабування (дивись початок рецензії)? Кожна глава – мантра та вправа, поштовх до роздумів і дій. 

Як каже Роттенберг з Endeavor, «найкращі ідеї вмирають не на ринку чи в лабораторії під час розробки – вони вмирають під душем». Бо гарну ідею треба не лише придумати, а й – для початку – хоча б записати.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *