«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Які книги читають топменеджери «Київстар» Лукинюк, Олійник, Вечір, Сухорук, Захараш

«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Які книги читають топменеджери «Київстар» Лукинюк, Олійник, Вечір, Сухорук, Захараш - INFBusiness

У 2022-му компанія «Київстар» посіла 20-те місце у рейтингу стійких компаній від Forbes. Оговтатися від ударів великої війни – як-от втрати обладнання на $20 млн – допомогли зокрема швидкість реакцій (до звільнених міст і сіл інженери «Київстар» приїздять одразу після воїнів ЗСУ) та диверсифікація бізнесу. Що допомагає зберігати стійкість і фокус лідерам компанії? Топменеджери «Київстар» розповіли Forbes, які книжки лежать на їхніх столах 

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: список 250 малих і середніх компаній, лідерство генерала Залужного, падіння мільярдера Жеваго, детальна історія Dnipro-M та загалом майже два десятки текстів.

Лідери в першу чергу мають опікуватися власною кисневою маскою – інакше в команди немає шансів, розповідала Forbes B2C-директорка «Київстар» Тетяна Лукинюк. Щоб бути в ресурсі, вона радила віднайти унікальний спосіб. Серед можливих Лукинюк, засновниця книжкового клубу, яка «ковтає» близько 120 книжок за рік, згадала читання. 

Forbes запитав у «Київстару», що читають топменеджери компанії. Коротка відповідь – літературу про психологічну самопідтримку, лідерство та світ.

У яких виданнях та авторів топи компанії знайшли для себе корисні уроки.

«Метод Сільви. Управління розумом», Хосе Сільва та Філіп Міеле

2022 рік (вперше опублікована у 1978-му)

«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Пʼять книг, які читають топменеджери «Київстар» /Фото 1

Засновник компанії з ремонту електроніки Хосе Сільва майже усе життя досліджував, чого можна навчити людський мозок. Експериментатор розробив унікальний метод покращення концентрації, зменшення впливу стресу та підвищення продуктивності. Шлях до самодопомоги, на його думку, лежить через медитацію, візуалізацію й афірмації.

Про психоемоційний ресурс потрібно турбуватися першим, вважає директорка з корпоративних зв’язків Ганна Захараш. На її думку, книга про метод Сільви може стати точкою опори. «Вона про вміння фокусуватися, прислухатися до внутрішнього голосу, – каже Захараш. – Ця книга дає змогу розібратися в роботі мозку та показує, як ефективно працювати, розслаблятися й навчатися». 

«Емоційні гойдалки під час війни», Володимир Станчишин

2022 рік

«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Пʼять книг, які читають топменеджери «Київстар» /Фото 2

Повномасштабне вторгнення загострило всі емоційні реакції, пише психолог і психотерапевт Володимир Станчишин. У книзі він розповідає, як впоратися з тривожністю, злістю, апатією, втомою, смутком та іншими переживаннями.  

«Під час війни ми опинилися в ненормальній ситуації, зіткнувшись із обставинами, якими не керуємо та на які не знаємо, як реагувати», – зазначає Тетяна Лукинюк.  

Книга Станчишина вийшла у першій половині 2022 року. «Автор описує наші стани на початку широкомасштабного вторгнення й пояснює наслідки того, як змінився світ і як змінились ми», – каже Лукинюк. На її думку, це допомагає краще зрозуміти себе, заспокоїтися щодо складних виборів, які доводиться робити, впоратися з почуттям провини та віднайти ключі до утримання нормальності в ненормальних обставинах війни.

«Чому хтось має йти за вами?», Роб Ґоффі та Ґарет Джонс 

2019 рік

«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Пʼять книг, які читають топменеджери «Київстар» /Фото 3

Яким має бути гарний лідер? На думку професора Лондонської бізнес-школи Роба Ґоффі та запрошеного професора бізнес-школи INSEAD Ґарета Джонса, керівник має бути «справжнім». Це означає використовувати особисті сили, а не намагатися набути універсальних рис характеру.

Ґоффі та Джонс спираються на понад 25 років досліджень, консалтингової роботи й досвід лідерства «з перших вуст», розповідає директорка з розвитку організації та управління персоналом Оксана Олійник. «Чому хтось має йти за вами?» описує лідерів, які демонструють справжнє «я» в обставинах, що вимагають зміни ролей. 

«Справжні» лідери вміють підтримувати стосунки з послідовниками й дотримуватися субординації, демонструють сильні сторони та виявляють людські слабкості, зберігають індивідуальність і водночас пристосовуються, щоб утримати організацію», – каже Олійник.

«Фактологія. 10 хибних уявлень про світ, і чому все набагато краще, ніж ми думаємо», Уля Рослінг, Анна Рослінг-Рьонлюнд, Ганс Рослінг

2020 рік

«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Пʼять книг, які читають топменеджери «Київстар» /Фото 4

Доктор медицини, радник ВООЗ та ЮНІСЕФ Ганс Рослінг називав цю книгу своєю «останньою битвою в життєвій місії з боротьби з нищівним невіглаством». У 2012-му Time вніс його до сотні найвпливовіших людей у світі. 

У «Фактології» Рослінг пояснює, чому у людей дещо спотворене бачення світу. Приміром, середньостатистична людина здебільшого неправильно скаже, який відсоток населення світу живе в бідності або чому його населення збільшується. Автор також описує десять інстинктів, які впливають на сприйняття людей. 

«Людство не навчилося завчасно виявляти халепи, що на нас насуваються», – констатує начальник департаменту фіксованого зв’язку Сергій Сухорук. Пояснення цьому він знайшов у книзі Рослінга.

Автор пояснює схильність до хибних суджень та узагальнень навіть у колах фахівців, типові помилки під час роботи зі статистикою й аналітикою і доходить висновку, що критичне мислення в сучасному житті відіграє не надто важливу роль, розповідає Сухорук. Через це хибна та драматична інформація шириться суттєво краще, ніж тверезі й прагматичні висновки. «Та, на щастя, Ганс Рослінг своєю працею підказує, як зберігати спокій та вчитися сприймати життя через призму фактів», – каже Сухорук.

«Компанії майбутнього», Фредерік Лалу

2014 рік

«Емоційні гойдалки», «Фактологія», «Компанії майбутнього». Пʼять книг, які читають топменеджери «Київстар» /Фото 5

Книга бізнес-тренера та колишнього партнера McKinsey & Company Фредеріка Лалу кілька років трималася в топ-продажах на Amazon. На його думку, багато організацій потерпають від розподілу влади між топменеджерами, безсилля працівників нижчих рівнів, бюрократії, нескінченних зустрічей і постійних змін. Лалу пропонує новий погляд на становлення організацій і радить книгу насамперед лідерам, які відчули, що потрібно змінювати звичний стиль керівництва.

Автор пропонує новий підхід до розвитку організацій, спрямований на побудову свідомої компанії, розповідає директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Костянтин Вечір. 

«Лалу описує еволюцію організаційних парадигм і пропонує принципи успішного розвитку, – каже Вечір. – Також він наводить приклади реальних компаній та розглядає, як побудувати роботу з урахуванням людей».

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *