«Барбі» режисерки Ґрета Ґервіґ вийде в український прокат 20 липня. Але стрічка про те, як культову ляльку виганяють із Барбіленду за порушення канонів краси, стала популярною ще до релізу. Будинок Барбі можна орендувати на Airbnb, за допомогою штучного інтелекту у країні ляльок може опинитись кожен, а партнерство із фільмом заключили понад 100 брендів – зокрема, X-Вox та GAP. З чого складається промо-кампанія «Барбі» та які інструменти варто взяти на озброєння брендам, пояснює маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: список 250 малих і середніх компаній, лідерство генерала Залужного, падіння мільярдера Жеваго, детальна історія Dnipro-M та загалом майже два десятки текстів.
За сусіднім столиком сиділи дві пані років шістдесяти, пили каву і обговорювали контрнаступ. Раптом звичайна для воєнного Києва розмова переключилась на рожеву сукню в стилі Барбі, яку одна з подруг планувала одягти на фільм. Так несподівано в реальному світі матеріалізувалася Барбі-лихоманка, яка ще вчора здавалась мені віртуальною і далекою. В чому ж секрет успіху промокампанії фільму і завдяки чому про «Барбі» говорить весь світ?
Сила бренду
Барбі – без перебільшення один з найсильніших брендів світу. Настільки масовий, що впізнається і може передати повідомлення навіть без тексту чи логотипу – лише завдяки кольору. Тільки уявіть зухвалість маркетингової команди фільму – розмістити рекламні борди у формі рожевих прямокутників з маленькою датою в куточку. Але всі зрозуміли, про що мова.