Клієнт Monobank скаржиться, що не зміг перерахувати кошти власній дружині: що кажуть у банку

Клієнт Monobank скаржиться, що не зміг перерахувати кошти власній дружині: що кажуть у банку - INFBusiness

На сайті відгуків про роботу банків клієнт Monobank написав, що відкрив рахунок у цьому банку та пошкодував про це. Представник банку пояснив, що всі дії Monobank були зумовлені нормами чинного законодавства України.

“Вже декілька днів цей банк, який пробиває нові факапи в той час поки власник ходить по передачам і дає інтерв’ю, просто заморозив переказ коштів, які я переводив своїй дружині!!! На всі запитання менеджери не можуть дати інформацію, коли кошти зарахуються посилаючись на фінмоніторинг! Який фінмоніторинг, якщо я переказував кошти своїй дружині, всі документи і пояснення надав! Ніхто ніякої конкретики не говорить. Нікому не бажаю під час війни опинитись в такій ситуації в заручниках у цих ***!” – написав Андрій Петрук. 

Представник Monobank відповів наступне: “Згідно з чинним законодавством України (у тому числі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення»), банк зобов’язаний проводити перевірку транзакцій клієнта. Відповідно до п. 4.3.6. Умов та правил Банк здійснює документальну перевірку джерел походження.
Відповідно до п.4.3.23. Банк може у передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансової) операції (операцій). 

Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або у разі опротестування переказу власником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи. На поточний момент, документи надані дружиною, розглядаються спеціалістами
Ми надамо їй відповідь відразу, як тільки закінчиться перевірка”.

Як раніше повідомляв Інформатор, менше ніж за тиждень у роботі застосунку Monobank двічі відбувся збій. Вперше це відбулось 20 липня. Співзасновник банку Олег Гороховський вибачався за це в соцмережах. Ситуація повторилась 26 липня. “Ніколи такого не було і ось знову. Вже працює. P.S. А подорожник рецептурний препарат?” – прокоментував ситуацію Олег Гороховський.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *