«Премії за ризик». Страховики підвищили тарифи для танкерів, які перевозять російську нафту Чорним морем — Reuters

«Премії за ризик». Страховики підвищили тарифи для танкерів, які перевозять російську нафту Чорним морем — Reuters - INFBusiness(Фото:Natalya Chumakova Reuters)” />

Міжнародні страховики підвищили «премію за ризик» для танкерів із російською нафтою (Фото:Natalya Chumakova Reuters)

Міжнародні страховики підвищили тарифи для танкерів, які перевозять російську нафту Чорним морем.

Страхові компанії повідомили фрахтувальникам суден, що працюють у чорноморських портах Росії, про підвищення платежів, які називаються «премії за ризик у зоні військових дій».

Про це пише Reuters із посиланням на чотирьох трейдерів.

Володимиру Путіну в якийсь момент доведеться вибирати між війною та економікою (Фото:Сергій Бобильов/ТАСС Host Photo Agency via REUTERS)

Є два стільці. Путіну доведеться вибирати між війною та порятунком економіки РФ через обвал рубля — WP

Премія за військовий ризик була додана до загальних витрат на страхування танкерів минулого року після початку вторгнення Росії в Україну.

Військові дії в районі чорноморських портів Росії та України загострилися після розпаду зернової угоди.

Зовсім недавно Росія повідомила про кілька нападів на її чорноморські порти. Поки що атаки не торкнулися постачання нафти з російських чорноморських портів, але трейдери зазначають, що ризики зростають.

Премію за військовий ризик було збільшено приблизно з 1% від вартості вантажу до приблизно 1,20−1,25%.

Таким чином, кожен рейс коштуватиме на $200 000 за один танкер Suezmax (може перевозити 120 000−200 000 тонн) більше, за умови поставок російської нафти в Індію. Зростання премії означає, що загальна вартість премії складе майже $1 млн.

Танкер, ілюстративне фото (Фото:Vesselfinder)

Ризики зростають щодня. «Тіньовий флот» Путіна загрожує світу масштабною екологічною катастрофою — FT

Трейдери додали, що підвищення здебільшого торкнулося вантажів, що перевозять російську нафту і нафтопродукти, тоді як надбавка до вантажів, які перевозять обсяги казахстанського походження, загалом залишалася стабільною на рівні близько 1%.

Сумарні відвантаження сирої нафти з Чорноморського Новоросійська і терміналу КТК становлять близько 2% світових поставок. Експорт нафтопродуктів з чорноморських портів Росії становить близько 4 млн тонн на рік.

Раніше повідомлялося, що флот танкерів індійської компанії Gatik скоротився вдесятеро і складається зараз лише з чотирьох суден.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *