Український заміс. Хто зняв відео про військового-пекаря

Український заміс. Хто зняв відео про військового-пекаря - INFBusiness

Ввечері 28 вересня соцмережами українців почало ширитись відео, на якому військовослужбовець випікає хліб. «Рецептура оригінальна, технологія національна. Ексклюзивний виробник і постачальник — Сили оборони України», – прокоментував його секретар Ради національної безпеки та оборони України Олексій Данілов. Що це за ролик

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

«Напевно, це найкраще з того, що бачив», – написав у своєму Facebook-профілі журналіст та військовослужбовець Павло Казарін.

Так він описує ролик, що лише на його сторінці набрав понад 38 000 переглядів і майже 5 000 лайків. Головний герой відео – військовий – випікає хліб: просипає муку, замішує тісто, чекає, поки воно підніметься. Водночас на екрані зʼявляються коментарі на кшталт «Зараз буде заміс?» та «А можна інтенсивніше насипати?».

Автори відео – комунікаційний підрозділ ЗСУ. На початку червня 2023-го українці уже бачили приклад їхнього креативу: серію роликів «Плани люблять тишу», які повідомляли, що на оголошення контрнаступу чекати не варто. 

Один із напрямків роботи підрозділу – телеканал Міноборони «Армія ТБ», появу якого анонсували у березні 2023-го року. За його створення відповідає продюсер, письменник та військовослужбовець Ілларіон Павлюк. «Центральна телерадіостудія Міноборони отримала ліцензію на мовлення, тепер треба розпочати виробництво і запустити телеканал, – каже він. – Щоб це запрацювало, триває велика робота з організації і реорганізації військових установ».

Комунікаційний підрозділ створював серію роликів «Плани люблять тишу», які повідомляли, що на оголошення контрнаступу чекати не варто.

До роботи у підрозділі залучені представники медіа, що служать у ЗСУ. Багато з них мають бойовий досвід. На засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, де Павлюк представляв канал «Армія ТБ», у складі його команди були згадані керівниця напрямку тренінгів Інна Руденко, бренд-менеджер Остап Малашняк, головний редактор Євген Самойленко, продюсер інформаційних програм та спеціальних проєктів Роман Вінтонів та головний режисер Володимир Рибась. 

Який KPI вірусного ролика про «заміс»? Поширення, перегляди, обговорення – проте встановити KPI для окремого відео складно, каже Павлюк. Натомість можна рахувати загальні показники ефективності комунікацій Сил Оборони, додає він. 

«Найважливіший KPI – згуртованість суспільства і готовність спроможних за станом здоровʼя і віком українців доєднатись до сил оборони, – каже очільник «Армія ТБ». – Важливо мати, на кого спертися. Як у підрозділу може зʼявитись можливість відійти на відновлення? Тільки якщо його хтось замінить». 

Це співзвучно місії «Армії ТБ», яку Павлюк озвучив на засіданні Нацради: дати воїнам відчути підтримку. «Втома від війни – природне явище, – каже він. – Але кожен має памʼятати: ми всі беремо у ній участь. Лишатись осторонь неможливо». 

У відео немає одного автора. Його концепція зʼявилась на командному брейштормі, а далі кожен робив свою частину: писав сценарій або працював над репліками, аби вони були гострішими та влучнішими. 

Для роботи залучили найкращих, каже Павлюк. У команді продакшену були захисники – наприклад, головну роль пекаря виконав військовослужбовець, що у цивільному житті був продюсером – та професіонали кіно- та телеіндустрії. Проєкт зняли у пекарні на Київщині протягом дня. Всі працювали безкоштовно – проте, якщо порахувати комерційну вартість роботи кожного із залучених фахівців, виробництво було б надзвичайно дорогим, додає Павлюк.

«Ідея виникла з бажання підтримати наших захисників і захисниць, які служать на передньому краї, – каже Павлюк. – Немає нічого важче за цю роботу».

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *