Дослідження: гендер і місце розташування впливають на цілі криптоінвесторів

Дослідження: гендер і місце розташування впливають на цілі криптоінвесторів - INFBusiness

Економіка регіону та гендерна приналежність впливають на фінансові цілі та інвестиційну поведінку людей, які використовують цифрові активи. Про це свідчить звіт Bitget, який потрапив у розпорядження ForkLog.

Дослідники провели опитування серед 1500 осіб із 20 країн, включно з Європою, Китаєм, Японією, Південною Кореєю і Туреччиною.

Згідно з отриманими результатами, для криптоінвесторів найбільш важливим є підвищення рівня життя. 46% південнокорейських трейдерів прагнуть поліпшити якість особистого побуту, в той час як у 36% жителів Малайзії і Тайваню в пріоритеті сімейний бюджет.

Дослідження: гендер і місце розташування впливають на цілі криптоінвесторів - INFBusiness

Гендер також впливає на фінансові цілі. У Південній Кореї (49%) і Японії (41%) жінки-інвестори приділяють основну увагу персональному добробуту.

Співвідношення чоловіків із цих же країн, які прагнуть зміцнити сімейний бюджет за допомогою вкладень у криптовалюти, становить 12% і 20% відповідно.

Дослідження: гендер і місце розташування впливають на цілі криптоінвесторів - INFBusiness

У Туреччині та США близько 27% жінок використовують інвестиції в цифрові активи для оплати освіти дітей. У Південній Кореї та Японії цей показник значно нижчий – 5% і 4%.

Дослідження: гендер і місце розташування впливають на цілі криптоінвесторів - INFBusiness

Найбільш “великоваговими” інвесторами стали жителі Китаю: 18% з них виділяють від $50 000 до $100 000, а ще 19% – від $100 000 до $500 000.

Респонденти з Європи (51%), Туреччини (49%) і Південної Кореї (46%) інвестують у середньому від $1000 до $10 000.

Нагадаємо, згідно з вересневим опитуванням Coinbase, кожен п’ятий дорослий громадянин США володіє цифровими активами – у цій групі налічується близько 52 млн осіб.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *