Власник найбільшої в Україні мережі Telegram-каналів, до якої входить канал “Украина Сейчас”, Вадим Інгеров розповів, як він зміг побудувати цю мережу та кому вона може бути в нагоді.
Як створити успішний Telegram-канал
“У 2011 році я прийшов на сайт новин. У мене добре виходило робити заголовки, тому нам Укрнет видавав багато трафіку. Потім я почав дивитись в Гугл-аналітику та аналізувати, які новини краще заходять. Це дуже домпомогло мені пізніше розвивати свій Telegram-канал”, – каже Вадим Інгеров.
За словами експерта, великий поштовх розвитку новинних Telegram-каналів в Україні дали пандемія коронавірусу та початок війни. Тоді на фоні величезного запиту на інформацію залітали будь-які новини.
“На певному етапі ми перестали звертати увагу на контент. Головне було – якнайскоріше випустити. Не важливо як – головне бути першим. Зараз ситуація змінилась. Щоденно ми проводимо годинні планерки, на яких обговорюємо попередній день, заголовки, формати, віжуал. новин стало менше, але вони стали цікавіші”, – каже Вадим Інгеров.
Розширяти аудиторію Telegram-каналів можна за допомогою таких інструментів:
- Реклама в інших Telegram-каналах,
- Таргетована реклама в Facebook,
- Інфлюенсери, які дають пряму пораду підписатись,
- Тік-Ток.
“Найякіснішу аудиторію ми отримуємо з інших Telegram-каналів, найменш зацікавлену – з Тік-Току. Крім того, як показує практика, клікбейт не працює. Краще створювати якісну пропозицію, щоб отримувати саме ту аудиторію, яка буде зацікавлена в вашому контенті”, – сказав Вадим Інгеров.
Як найбільш ефективно використовувати рекламу в Telegram-каналах
“На моє розуміння, Telegram-канали найбільше вигідні не крупному бізнесу та великим брендам, а середньому та малому бізнесу. Тут важлива швидкість. Якщо ти хочеш сьогодні повідомити про свій продукт – ти робиш це відразу та за годину набираєш великі охвати та відгуки, – каже Вадим Інгеров, – ТГ не має розумної стрічки, як в інших соцмережах. І це круто. Тому що ваша новина не загубиться. Якщо ти її оплатив та вона вийшла, можна бути впевненим, що вона дійде до читача”.
Власник мережі Telegram-каналів підкреслив, що обираючи майданчик для реклами, важливо дивитись не лише на кількісні, а й на якісні показники. Якщо в одному випадку краще працює величезний новинний паблік, а в інших – нішевий експертний, який об’єднує фахівців в певній сфері.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.