Експерти Profinvestment розповіли, що таке KYC (Know Your Customer) на біржах

Експерти Profinvestment розповіли, що таке KYC (Know Your Customer) на біржах - INFBusiness

Торгувати на криптобіржах без верифікації сьогодні вже практично неможливо – надто сильний вплив європейських та американських регуляторів на індустрію. Їх можна зрозуміти, анонімність технології криптовалют теоретично може бути інструментом відмивання грошей та фінансування злочинності.

Експерти Profinvestment розповіли, що таке KYC, які дані про себе має розкривати користувач та інші нюанси.
Що таке KYC

Що таке KYC

Точніша назва процесу верифікації – перевірка KYC (Know Your Customer). Ця процедура включає з’ясування наступних відомостей про користувача:

  • Прізвище ім’я по батькові.
  • Національність.
  • Адреса проживання.
  • Контактний телефон та/або email.
  • Джерело отримання прибутку.
  • Дані паспорта чи іншого посвідчення особи.
  • Також вимагають фото або відео особи для порівняння з фото в документі.

Користувач, який не хоче надавати цю інформацію, може перестати користуватися платформою і підшукати для себе біржу з більш лояльними вимогами. Отримані відомості потрібні на випадок, якщо буде виявлено підозрілу операцію з боку клієнта або, навпаки, на його адресу, а також якщо надійде запит від правоохоронних органів.

Що таке AML

Часто зустрічається поєднання KYC/AML. Друга абревіатура розшифровується як Anti Monyey Laundering, боротьба з відмиванням грошей. Стандарти AML встановлені міжурядовою організацією FATF та застосовуються до криптовалюти починаючи з 2014 року.

Правила AML вимагають, щоб фінансові установи, у тому числі й біржі криптовалют, відстежували транзакції своїх клієнтів на підозрілу активність і своєчасно повідомляли про ці транзакції.

Щоб відповідати вимогам, біржі запроваджують основні аспекти AML:

  • Наймати спеціалістів з дотримання вимог (комплаєнсу), які займаються всім, що пов’язано з AML, та регулярно навчати їх.
  • Розробити внутрішні політики, які допомагають відстежувати підозрілу активність. До них належать і верифікація користувачів.
  • Забезпечити незалежний аудит KYC/AML сторонніми акредитованими компаніями.
  • Під час верифікації проводити поглиблену оцінку ризиків.

Внаслідок вимог регуляторів більшість бірж запроваджують верифікацію особистості, інакше вони не зможуть законно працювати в багатьох країнах, особливо США та Європі. А користувачам залишається зрозуміти та прийняти цей захід або шукати біржу без верифікації, наприклад, OKX.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *