Чат-бот Gemini навчили запам’ятовувати інформацію про користувача

Чат-бот Gemini навчили запам’ятовувати інформацію про користувача - INFBusiness

Google навчила чат-бот Gemini запам’ятовувати контекстну інформацію про життя користувача, інтереси та вподобання.

З’явилася можливість сказати штучному інтелекту про свої улюблені продукти. Наступного разу бот дасть рекомендації щодо ресторану з ухилом на вподобані смаки.

Функція пам’яті доступна власникам платних підписок у веб-версії англійською мовою. Її поки немає на iOS і Android.

Google навела такі приклади підказок, які користувачі можуть задати під час роботи з чат-ботом:

  • «використовуй просту мову та уникай жаргонів»;
  • «я вмію працювати тільки з кодом на JavaScript»;
  • «вказуй вартість одного дня під час планування поїздки».

Збережену інформацію не передають корпорації та не використовують для навчання нейромережі, підкреслив представник компанії.

Раніше Gemini закликав користувача померти.

Нагадаємо, Google розробляє ШІ-технологію, яка самостійно виконує завдання у веб-браузері на кшталт пошуку інформації, здійснення покупок або бронювання рейсів.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *