Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ai-content-wizard domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /www/wwwroot/businessua.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /www/wwwroot/businessua.com.ua/wp-includes/functions.php on line 6114
Цукерберг: сотні мільйонів людей носитимуть окуляри з ШІ - Business UA новини

Цукерберг: сотні мільйонів людей носитимуть окуляри з ШІ

Цукерберг: сотні мільйонів людей носитимуть окуляри з ШІ - INFBusiness

Співзасновник Meta Марк Цукерберг бачить майбутнє, в якому всі носитимуть пристрої зі штучним інтелектом. Про це він повідомив у розмові з CEO Nvidia Дженсеном Хуангом на конференції SIGGRAPH, пише Business Insider.

Підприємець відзначив зростання популярності розумних окулярів.

«Я думаю, що в кінцевому підсумку ви отримаєте цілу серію окулярів із різними цінами і рівнем технологій», — зазначив Цукерберг.

Як приклад він навів продукт від Ray-Ban і Meta. Материнська компанія Facebook випустила смартокуляри у співпраці з популярним брендом 2021 року. Через два роки для них анонсували інтеграцію ШІ-асистента.

«Я думаю, що окуляри без дисплея зі штучним інтелектом за ціною приблизно $300 стануть справді великим продуктом, який зрештою буде в десятків або сотень мільйонів людей. Ви отримаєте супер інтерактивний ШІ, з яким можна розмовляти», — сказав CEO Meta.

На конференції він відзначив роботу компанії над наступним поколінням розумних окулярів, які створюються з урахуванням сучасних трендів.

«Мета була така: „Добре, давайте обмежимо форм-фактор до того, щоб він просто мав чудовий вигляд, і вкладемо в нього стільки технологій, скільки зможемо“. Ми розуміємо, що немає можливості досягти ідеалу і вмістити в гаджет все, що хочемо, але, врешті-решт, це будуть окуляри чудового вигляду», — поділився Цукерберг.

Нагадаємо, у грудні 2022 року CTO компанії Meta Ендрю Босворт заявив, що «близько половини» операційних витрат підрозділу Reality Labs йде на доповнену реальність. Попри це, до появи повноцінних AR-окулярів від Meta можуть пройти роки.

У липні 2024 року ЗМІ дізналися про бажання Meta скоротити фінансування Reality Labs на 20%.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *