TikTok анонсував появу генеративних ШІ-аватарів творців контенту й акторів для використання в рекламних цілях і просуванні брендів.
Custom Avatars покликані уособлювати творця або представника торгової марки. Автори зможуть оформити багатомовні аватари для розширення охоплень на різні країни і співпраці з брендами. Останнім доступна можливість створення аватарів зі своїм представником або автором для локалізації глобальної рекламної кампанії.
Окремо представлені Stock Avatars — вже створені аватари із залученням оплачуваних акторів з різних країн і національностей. З їхньою допомогою TikTok хоче надати можливість компаніям додати людяність у свій контент.
Компанія також запускає інструмент AI Dubbing для авторів і брендів, покликаний розширити охоплення реклами та контенту Нова функція дає змогу перекладати матеріал 10 мовами, включно з англійською, японською, корейською та іспанською. Вона автоматично визначає мову, розшифровує та адаптує для створення дубльованого контенту.
Нові функції будуть доступні в TikTok Symphony — запущеному в травні пакеті рекламних рішень на основі генеративного штучного інтелекту.
Нагадаємо, у грудні 2022 року TikTok підвищив прозорість алгоритмів рекомендацій.
Раніше соцмережа заборонила просування цифрових активів і почала боротьбу з блогерами, які просувають криптовалюти.