Придбаний Nike 2021 року NFT-проєкт RTFKT припинить діяльність до кінця січня 2025 року. Усі випущені токени залишаться в обігу.
pic.twitter.com/ySShPa0I7r
— RTFKT (@RTFKT) December 2, 2024
Студія спеціалізувалася на створенні цифрових колекційних предметів для метавсесвітів. До моменту поглинання RTFKT набув репутації багатообіцяльного стартапу.
На тлі буму навколо NFT і віртуальних світів проєкт випускав колекції в колаборації з відомими брендами, зокрема Nike. RTFKT співпрацював із відомими персонами, зокрема з дизайнером кросівок Джефом Степлом і японським художником Такасі Муракамі.
2021 року проєкт залучив $8 млн у межах посівного раунду фінансування під керівництвом Andreessen Horowitz.
Виробник спортивного одягу купив стартап із метою розширення присутності в секторі метавсесвітів. Як підрозділ Nike студія не тільки випустила кілька колекцій NFT, а й зробила фізично реальними «цифрові кросівки» під власним брендом.
Згідно з DeFi Llama, сукупний дохід RTFKT від продажу NFT склав $49,8 млн, з яких $45,7 млн припали на роялті. Випущена спільно з Муракамі найуспішніша колекція CLONE X за весь час принесла $119 млн ($37,8 млн у вигляді авторських відрахувань).
Нагадаємо, у вересні NFT Evening на основі аналізу ринку дійшли висновку, що 96% випущених невзаємозамінних токенів фактично мертві.