Засновник Manta Network засумнівався в цінності Polkadot

Засновник Manta Network засумнівався в цінності Polkadot - INFBusiness

Polkadot не несе реальної цінності для Web3 і як проєкт має «токсичний» характер. Про це заявив засновник L2-протоколу для масштабування Ethereum Manta Network viktorji.eth.

Розробник вказав на дискримінацію учасників екосистеми на користь команд з Європи і США на шкоду їхнім колегам з Азії. Як приклад viktorji.eth навів захід Polkadot Academy у Гонконзі в лютому вартістю понад мільйон доларів. Він поскаржився, що серед учасників у кращому разі кожен четвертий був азіатом.

«Як засновник попереднього не пов’язаного з DOT і найбільшого за TVL протоколу в Polkadot ми не хочемо взаємодіяти з цією екосистемою та її командою. Вона дуже токсична. […] Розробники повинні приєднатися до Solana, Ethereum і біткоїна», — прокоментував він.

Viktorji.eth також розповів про зустріч із Гевіном Вудом [засновником блокчейна], який, за його словами, не мав уявлення, що Manta Network є одним із найбільших проєктів у заснованій ним екосистемі.

На думку розробника, команда Polkadot не є по-справжньому децентралізованою.

«Якби вони витратили хоч трохи значущих зусиль на підтримку „білдерів“, які використовують їхній стек, ми б не були так розчаровані. Багато членів спільноти запитували нас про дорожню карту для нашого проєкту Atlantic (один із парачейнів), і я б сказав, що для нього немає дорожньої карти, оскільки ми зараз повністю зосереджені на Manta Pacific, тому що вся екосистема Polkadot, по суті, мертва», — поскаржився він.

Viktorji.eth приєднався до критики керівництва блокчейна після того, як один із колишніх розробників проєкту під ніком Web3 Philosopher вказав на «божевільні» витрати на «недоречний» маркетинг. Він порівняв дії Вуда і його колег з FTX і Crypto.com.

«Блокчейни на кшталт Optimism і Arbitrum дають сотні мільйонів доларів командам», — написав він.

На широку ногу

Криптоінфлюенсер Ignas звернув увагу на те, що казначейство Polkadot витратило $37 млн на просування проєкту в першій половині 2024 року. Сумарно витрати за цей період склали $87 млн. За поточного темпу кошти будуть вичерпані через два роки, додав він.

У цю категорію входять рекламні інтеграції, партнерства, шилінг у лідерів думок та інші маркетингові кампанії.

Проте, Polkadot, як і раніше, здається «невидимим» на X та інших платформах, зазначив Ignas.

У некомерційній організації зазначили некоректність прогнозів щодо вичерпання ресурсів через два роки. Там нагадали про інфляцію, яку формують винагороди від стейкінгу (~7% надходить у казначейство).

Нагадаємо, у квітні парачейни Polkadot приблизно на годину припинили роботу після реалізації оновлення в основній мережі.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *