monobank придбав сервіс із бронювання столиків у ресторанах TakeUsEat, який доповнить ресторанну інфраструктуру проєкту. Вже невдовзі mono очікує на навалу конкурентів у цьому сегменті. Скільки зможуть заробити банки на новому ринку ресторанних безготівкових платежів?
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
У понеділок, 18 вересня, фінтехпроєкт monobank оголосив про купівлю сервісу з бронювання столиків TakeUsEat, що має доповнити його ресторанну інфраструктуру: з осені 2021-го вона включає платежі за QR-кодом Expirenza.
Конкуренція за безготівкові платежі у ресторанах та кафе невдовзі може посилитися. До кінця року на цей ринок планує вийти і один з державних банків. Про це повідомило троє топменеджерів, які попросили не вказувати у статті їхні прізвища, назви банку та інші деталі проєкту через бізнесову сенситивність інформації.
Чому банкам цікаво працювати з ресторанами та як вони на цьому заробляють?
Що таке TakeUsEat, скільки він може коштувати та навіщо це monobank
«Коли ми вперше дізналися про TakeUsEat, вони тільки-но запустили продукт та мали близько 25 підключених ресторанів, – каже співзасновник monobank Михайло Рогальський. – Нам сподобалася саме команда: у складі трьох-чотирьох людей вони змогли зробити дуже крутий продукт».
TakeUsEat – це сервіс для бронювання столиків, який у 2020-му заснували Олександр Леськів, Наталя Шкаровська, Серафима Лопухіна та Ольга Кірдяєва. «Він стане частиною expirenza by mono, яка дає ресторанам один QR на меню, оплату, чайові, відгуки та оцінки», – зазначив, коментуючи угоду з TakeUsEat у Facebook, інший співзасновник mono Олег Гороховський. Тепер, за його словами, гості отримають зручне бронювання столиків, а ресторани – більше корисної аналітики.