Чимало клієнтів Київстару після масштабного збою ще й досі не можуть користуватись послугами так, як раніше. Аби якнайшвидше підключитись до мережі потрібно перезавантажити телефон. Якщо зв’язок не відновився, то можна через пару хвилин знов вимкнути і ввімкнути свій мобільний.
Деякі користувачі кажуть, що їм вдалось повернути зв’язок за допомогою включення режиму “В літаку”. Як пише УНІАН, цей спосіб також можна повторити декілька разів з невеликим інтервалом, якщо мережа не ввімкнулась з першого разу.
Крім того, для налагодження зв’язку абонентам радять вимкнути послугу VoLTE. Слід зазначити, що навіть якщо відновився зв’язок, то ще деякий час може бути збій із прийомом вхідних дзвінків або ж не з першого разу вдасться самому подзвонити.
“Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте: перезавантажити телефон; увімкнути та вимкнути “авіарежим”, – розповіли у Київстар.
Компанія повідомляє, що їхні спеціалісти продовжують працювати над усуненням проблем. У деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком.
“Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку”, – пообіцяли у Київстар.
Київстар відновив роумінг та стабілізував зв’язок у Києві
Київстар за минулу добу, 14 грудня, відновив послугу міжнародного голосового роумінгу та усунув проблему з обривами дзвінків. Про це повідомили виданню РБК-Україна в пресслужбі компанії. Крім того, вдалося стабілізувати зв’язок в Києві. Наразі понад 95% базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території знаходяться у працездатному стані.