В Україні з’явилася єдина база даних про рекламні ринки інших країн

На сайті зібрано загальну інформацію про ринки понад 15 країн (Фото:Myriam Jessier  Unsplash)

На сайті зібрано загальну інформацію про ринки понад 15 країн (Фото:Myriam Jessier Unsplash)

В Україні створили єдину базу даних про рекламні ринки інших країн. Поки що в реєстрі трохи більше ніж 15 країн, але він буде поповнюватися.

Всеукраїнська рекламна асоціація та рекламно-комунікаційний холдинг NCG створює єдину базу даних про рекламні ринки інших країн — Foreign Markets Access.

Про це йдеться в повідомленні ВРК.

Телевізійний ринок реклами оговтався від стресу (Фото:Pinho  Unsplash)

Рекламний ринок України 2023 року зросте на третину — попередня оцінка

Сайт Foreign Markets Access являє собою спільну ініціативу ВРК і рекламно-комунікаційного холдингу NCG. Його створення спрямоване на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій шляхом масштабування рекламних бізнесів у нові країни та виходу на зовнішні ринки.

«Напрямок створено для допомоги українському рекламному бізнесу розширювати географію присутності за кордоном, пропонувати свої послуги іноземним клієнтам і промотувати українські продукти та сервіси в інших країнах», — зазначив генеральний директор ВРК Максим Лазебник.

На сайті агрегуються основні дані про профілі країн і параметри ринку реклами, які є необхідною складовою для планування просування за кордоном.

Наразі на сайті зібрана загальна інформація (населення, площа, ВВП тощо) та основні дані про рекламні ринки понад 15 країн. У ВРК додали, що інформація постійно оновлюється і перелік країн буде розширено.

«Об’єднання експертиз ВРК і NCG дає можливість для українських бізнесів отримати інформацію, щоб орієнтуватися в специфіці рекламних комунікацій різних країн», — зазначив засновник і CEO NCG Дмитро Кутовий.

На сайті Foreign markets access подано інформацію за кілька останніх років, що дає змогу відстежувати тренди ринків і регіонів. Джерелами інформації стали міжнародні платформи WARC, World Bank, United Nations та інші.

За підсумками 2022 року рекламний медіаринок України втратив близько двох третин свого обсягу — 20,8 млрд грн — без урахування інфляційних процесів.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *