Рекламний ринок України 2023 року зросте на третину — попередня оцінка Сайт Foreign Markets Access являє собою спільну ініціативу ВРК і рекламно-комунікаційного холдингу NCG. Його створення спрямоване на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій шляхом масштабування рекламних бізнесів у нові країни та виходу на зовнішні ринки. «Напрямок створено для допомоги українському рекламному бізнесу розширювати географію присутності за кордоном, пропонувати свої послуги іноземним клієнтам і промотувати українські продукти та сервіси в інших країнах», — зазначив генеральний директор ВРК Максим Лазебник. На сайті агрегуються основні дані про профілі країн і параметри ринку реклами, які є необхідною складовою для планування просування за кордоном. Наразі на сайті зібрана загальна інформація (населення, площа, ВВП тощо) та основні дані про рекламні ринки понад 15 країн. У ВРК додали, що інформація постійно оновлюється і перелік країн буде розширено. «Об’єднання експертиз ВРК і NCG дає можливість для українських бізнесів отримати інформацію, щоб орієнтуватися в специфіці рекламних комунікацій різних країн», — зазначив засновник і CEO NCG Дмитро Кутовий. На сайті Foreign markets access подано інформацію за кілька останніх років, що дає змогу відстежувати тренди ринків і регіонів. Джерелами інформації стали міжнародні платформи WARC, World Bank, United Nations та інші. За підсумками 2022 року рекламний медіаринок України втратив близько двох третин свого обсягу — 20,8 млрд грн — без урахування інфляційних процесів.