«Найбільший ринковий переворот за 20 років». Нові медіастартапи проміняли кліки на платних підписників — FT У межах окремої програми зі скорочення витрат у розмірі 100 млн євро газета також реорганізує свій регіональний бізнес. Очікується, що це призведе до сотень звільнень. «На жаль, нам доведеться розлучитися з колегами, які виконують завдання, що в цифровому світі можуть виконувати штучний інтелект та/або автоматизовані процеси», — заявив медіавидавець. У листі Axel Springer Verlag ідеться про те, що ролі деяких «редакторів, працівників друкованих видань, коректорів і фоторедакторів більше не існуватимуть». Виконавчий директор Axel Springer SE Матіас Депфнер у лютому заявляв, що медіакомпанія має стати «суто цифровою», а інструменти штучного інтелекту, такі як ChatGPT, можуть «зробити незалежну журналістику кращою, ніж вона була». Депфнер також припустив, що ШІ незабаром стане «кращим агрегатором інформації, ніж люди», і в майбутньому залишаться тільки видавці, які можуть створювати «кращий оригінальний контент», наприклад, видання з журналістськими розслідуваннями. Springer не перший новинний видавець, який придивляється до використання ШІ. Раніше повідомлялося, що медіакомпанія BuzzFeed почне застосовувати технології штучного інтелекту OpenAI для рекомендацій користувачам і підвищення ефективності створення контенту.