«4:33 сьогодні – дзвінок із підтвердженням від техдирекції, що все ок по всій країні (сама просила дзвонити, незважаючи на ніч). Однак це — найкращий wake-up call за останні дні – засну знову зі спокійною душею», — написала у Facebook PR-директорка Vodafone Україна Вікторія Рубан.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0ZYkLgNwp9ZypuBsa6prCwWiSwbqWxztAG2McZ82CqfaKB5y72YEfbv2TjYZxkAWLl&id=100009592535071&__cft__[0]=AZVHNOQu_STMpLpXhUR2yyIEqjCtlIX9hnDJVo12FbuFJo9zwr8wxxlEA9dUzXpwLBAaffxjoEBSdUbDVjyjbQXWfK78t72lyuaWbmUJbejKNZyO_fLQPHb4bC1W4ZYCGJwmFog0MgFOZF9pDqYrFMrC&__tn__=%2CO%2CP-R
Складнощі з голосовим зв’язком у абонентів Vodafone Україна виникли ввечері 30 травня. Проблеми виникли в Київській і ще кількох областях. Передача даних при цьому працювала.
У своєму Telegram увечері 30 травня оператор повідомив, що стосовно дзвінків і SMS у мережі компанії діють обмеження. Клієнтам радили в разі потреби здійснити дзвінок, скористатися месенджерами.
Раніше повідомлялося, що АМКУ дозволив компанії Vodafone Україна купити частку у великому операторі домашнього інтернету Фрінет.