Vodafone оновив застосунок самообслуговування для Android та IOS: що змінилось

Vodafone оновив застосунок самообслуговування для Android та IOS: що змінилось - INFBusiness

Мобільний оператор Vodafone оновив свій застосунок самообслуговування “My Vodafone” для Android та IOS. Він став швидшим та простішим у користуванні та отримав нові функції. У компанії кажуть, що нова версія стала утричі швидшою і на 41% легшою, ніж попередня.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Розробники пишуть, що зібрали усю важливу інформацію для абонента на головному екрані: статус пакетних послуг, баланс, можливість перевірити підключені послуги та витрати. В оновленому “My Vodafone” покращили логіку користування функціями. Раніше, щоб дізнатись тариф, необхідно було зробити чотири кліки, а тепер – лише один.

Нові функції

Абоненти зможуть порівняти тарифи, щоб вибрати для себе оптимальний або скористатись допомогою інтерактивного помічника. При кожному вході в “My Vodafone” відбувається автоматична перевірка за номером, що дозволяє проаналізувати можливість покращення поточного тарифного плану, ознайомитись з новими послугами та скористатись накопиченими бонусами.

З’явився перелік нових “фіч”, що працюють навіть за відсутності інтернету:

  • Відображення останньої актуальної інформації. Усі дані, які застосунок відображає користувачу, зберігаються у локальній базі даних. Цей підхід дає можливість відобразити останні актуальні дані в застосунку, при неможливості отримати оновлення. Як тільки інтернет з’єднання стабілізується – дані оновлюються автоматично.
  • Повідомлення про ручне оновлення даних. Якщо інтернет з’єднання не дозволяє отримати інформацію у будь-якому розділі, користувач побачить повідомлення про помилку завантаження даних та кнопку з можливістю запросити дані власноруч. Така реалізація дозволяє не блокувати можливість зробити інші операції.
  • Інформування про відсутність інтернету у застосунку. Застосунок завжди реагує на зміни інтернет-з’єднання смартфону та повідомляє про його відсутність користувачу за допомогою повідомлення.
  • Локальні пуш-повідомлення. Ці повідомлення створюються за розкладом і навіть якщо у користувача на даний час інтернет з’єднання відсутнє, він все одно отримає повідомлення. Наприклад нагадування про те, що якась послуга закінчиться наступного дня.

Робота над оновленням застосунку тривала протягом року, зазначають у компанії.  Усі зміни у застосунку створені з урахуванням поведінки користувачів My Vodafone.

Як писав Інформатор, найбюджетніший тариф  від Vodafone –  це “Joice Start”.  У ньому є 15 ГБ інтернету, 800 хвилин на всі дзвінки мережі. Після їх закінчення – безліміт усередині мережі.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *