Основні покупці виїхали. В Україні майже на третину знизилося споживання молокаadmin28.05.2023Ринки В Україні різко впало споживання молока (Фото:pixabay) За останній рік споживання молока та молочної продукції в Україні знизилось в середньому на 28%. Про це заявила керівниця проєкту Гуртовий збут молока Асоціації виробників молока Олена Жупінас, повідомляє MilkUA. За її словами, причиною стала міграція основних споживачів продукту (жінок та дітей) та зниження купівельної спроможності населення на тлі війни. Відео дня Читайте також: Денис Парамонов Як знизити ціни у супермаркетах на 15−20% «З 2019 року в Україні спостерігалась позитивна динаміка споживання молока та цільномолочної продукції. Однак в лютому 2022-го споживання по всіх категоріях продуктів, зокрема й твердих сирів, стрімко впало: від 18 до 20% — через міграцію населення та окупацію, ще 5−8% — через інфляцію і від 3 до 5% — внаслідок інших факторів, що негативно позначились на купівельній спроможності» — розповіла вона. За її словами, через побоювання, що виробництво молока в Україні може знизитись, переробні компанії весь зимовий період і навіть у березні намагались утримати ціну на молоко-сировину в надії, що ситуація на ринку зміниться, що повертатимуться люди і споживання в Україні зростатиме. Проте, зажаті в лещата обставинами переробники у квітні почали знижувати ціни. АТБ, Сільпо та інші. Найбільші торговельні мережі об'єдналися для підтримки українських виробників продуктів харчування «На сьогодні на внутрішньому ринку складається ситуація, коли споживання падає, але імпорт продуктів зростає», — додала Жупінас. Источник Rate this item:1.002.003.004.005.00Submit Rating No votes yet. Please wait...