
колаж Анастасія Савеленко
«Аврора» за сім днів збула всю серію новорічних адвент-календарів завдяки поширенню в Threads. Святкова кампанія «Сільпо» також активно обговорюється на платформі. Як брендам відзначитися в рекламному перевантаженні найбільш конкурентного періоду року?
Придбайте річну підписку на шість номерів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу справжнього досвіду, ця підписка саме для вас. Під час дії акції Christmas sale діє здешевлення 30% 🎁
На початку грудня «Аврора» презентувала лімітований адвент-календар «7 подарунків Різдва» у співпраці з брендом ювелірних виробів «Золота країна» та брендом косметики Joko Blend. У боксі було сім відділень: у шести – доглядові продукти, у сьомому – несподіванка: коштовність, що зустрічалася у кожному 14-му календарі, або знижка на товари.
Результат – всю партію з 50 000 одиниць купили за сім днів. Найбільш активні продажі зареєстрували в Київській області – за перші два дні там збули більше ніж 90% партії, виділеної для регіону, повідомляє Анастасія Задорожна, менеджерка із залучення нових клієнтів мережі мультимаркетів «Аврора».
