У протистоянні бокс-офісів «Барбі» Ґрети Ґервіґ та «Оппенгеймер» Крістофера Нолана перемога за фільмом Mattel. Хоч його обирають частіше, байопік про батька атомної бомби має усі шанси пробути у прокаті довше. Які тенденції та гроші приніс в Україну «Барбігеймер»
Головні матеріали Forbes Ukraine у розсилці від digital шеф-редактора Віктора Кіщака. Раз на тиждень на вашій пошті.
Дякуємо за підписку Підписатися
Два тижні прокату «Барбігеймера» позаду. Світові покази «Барбі» принесли $823,9 млн, «Оппенгеймера» – $425,3 млн, свідчать дані Box Office Mojo. В Україні станом на 30 липня бокс-офіси сягнули76,7 млн грн і 59,4 млн грн відповідно. Спільна кількість проданих квитків – понад 453 000, свідчать зведені дані двох найбільших українських мереж «Планета Кіно» і Multiplex та кінотеатрів «Портал» у Кропивницькому та «Miromax» у Тернополі. На кінець 2022 року в Україні налічувалось понад 20 кінотреатральних мереж. Потенційно два кінохіта могли вже зібрати понад 500 000 глядачів.
Важливу роль в успіху фільмів відіграли маркетинг і «сарафанне радіо», переконаний СЕО Multiplex Роман Романчук. Напередодні прокату команда «Барбі» уклала понад 100 угод про партнерство з брендами, серед яких X-Вox і GAP. Наслідок «Барбі-лихоманки» – після виходу фільму в Україні продажі ляльки в дитячих магазинах зросли на 50–150%.
За результатами прем’єрного дня «Оппенгеймер» став найбільш касовим фільмом Нолана в Україні, кажуть B&H Film Distribution. Точних цифр компанія не називає.
Який фільм здобув прихильність українських глядачів та які результати мережам кінотеатрів Multiplex і «Планета Кіно» принесли стрічки Крістофера Нолана і Ґрети Ґервіґ?
Результати «Барбігеймеру»
«Ми давно не бачили солдаутів на прем’єрах і під час других кіновікендів», – каже Романчук. Людей стільки ж, як до пандемії, розповідає генеральна директорка «Планети Кіно» Наталія Байдан. Два тижні «Барбігеймера» принесли Multiplex збільшення кількості глядачів на понад 200%, якщо порівнювати із аналогічним періодом до прем’єри, додає Романчук.
З 19 по 30 липня «Барбі» зібрала в Multiplex майже 31 млн грн з 203 323 проданих квитків. «Оппенгеймер», який стартував у мережі на день пізніше – понад 21,5 млн грн та 130 803 квитків. Разом вони принесли мережі кінотеатрів понад 51% бокс-офісу за липень.
Це третій пік зборів під час вторгнення у Multiplex. Перший відбувся на початку прокату «Аватар: Шлях води», другий спричинила «Мавка. Лісова пісня». Бокс-офіс науково-фантастичного фільму Джеймса Кемерона поки недосяжний для мультфільму Film.ua Group – 201,9 млн грн проти 153,6 млн грн, свідчать дані Kinomania.
Якщо мережі кінотеатрів Multiplex більший бокс-офіс принесла «Барбі», то у «Планети Кіно» – зворотна ситуація: майже 16 млн грн у Нолана проти 12 млн грн у Ґервіґ. За два вікенди «Оппенгеймера» подивилось майже 55 000 глядачів, «Барбі» – понад 47 000. Парадокс пояснити просто – наявність технології IMAX у пʼяти кінотеатрах мережі. Саме у таких залах Нолан радить дивитися свій фільм. «Тоді чіткість і глибина зображення не мають рівних», – цитує режисера Associated Press.
Схожу закономірність побачив Романчук. У мережі Multiplex три кінотеатри з IMAX – два в Києві та один у Дніпрі. У цих містах частка куплених квитків на «Оппенгеймер» становить більше 42%, і, відповідно, на «Барбі» – 56%. У інших містах середня пропорція – 36% до 64%, свідчать дані Multiplex.